aktuality – 31. októbra 2023

Generálny*na manažér*ka Tabačky Kulturfabrik

Miesto práce

Gorkého 2, Košice

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

Január 2024

Mzdové podmienky (brutto)

honorované na faktúru

1 700 – 2 200 EUR/mesiac

Tabačka Kulturfabrik je unikátnym kultúrnym centrom a otvorenou zónou pre umenie, kreativitu a spoluprácu v Košiciach. Tabačka kultivuje priestor o rozlohe 2500 m2, ktorý sa nachádza v areáli bývalej tabakovej továrne na Gorkého ulici a slúži na prezentáciu a produkciu súčasného umenia, spolupráce s partnermi z rôznych oblastí, angažuje sa v spoločenskom dianí a podporuje lokálne komunity. Propaguje a podporuje multikultúrnu spoločnosť, otvorený spôsob zmýšľania, experiment a kreativitu. História Tabačky Kulturfabrik (a občianskeho združenia Bona Fide, ktoré centrum prevádzkuje) je známa dlhodobou prácou v rámci košických komunít, aktívnou účasťou na budovaní kultúrnej infraštruktúry v Košiciach a propagáciou nezávislej kultúry.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Generálny*na manažér*ka Tabačky Kulturfabrik má zodpovednosť za celkový chod kultúrneho centra. V súlade s misiou organizácie vedie tím 50 ľudí, spoluvytvára strednodobý plán organizácie na ktorom pracuje s členstvom správnej rady, finančným manažérom, umeleckým riaditeľom a zakladateľstvom organizácie. Vytvára plán implementácie a aktivít smerujúcich k napĺňaniu strednodobej  stratégie. Spolu s tímom dramaturgie a pod vedením umeleckého riaditeľa sa podieľa na príprave programu, v spolupráci s finančným manažérom na príprave a správe rozpočtu organizácie.Cieľavedomo pozitívne vplýva na profesionálny rozvoj tímu centra, udržiavanie dobrej povesti organizácie a budovanie partnerstiev.

Zodpovednosti a kompetencie:

  • celkové vedenie a koordinácia Tabačky Kulturfabrik
  • napĺňanie strednodobého plánu organizácie
  • nastavenie organizačnej štruktúry a kompetencií jednotlivých tímov, ich supervízia a rozvoj
  • napĺňanie finančnej stratégie a dohľad nad celkovým rozpočtom, v spolupráci s finančným manažérom
  • spolupráca na príprave grantových a sponzorských žiadostí
  • networking a budovanie partnerstiev vo verejnom súkromnom aj neziskovom sektore,  v spolupráci s členstvom správnej rady
  • reprezentácia organizácie na verejnosti

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • možnosť spoznávania inšpiratívnych osobností a projektov 
  • možnosť rozvoja prostredníctvom členstva v domácich a zahraničných networkoch (Anténa, Trans Europe Halles)
  • možnosť profesionálneho rastu a ďalšieho vzdelávania
  • zľavy na služby v ponuke centra
  • teambuildingové aktivity
  • voľný vstup na podujatia centra

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu prosím zašlite najneskôr do 20.11. 2023 na

adresu gm.opencall@tabacka.sk tieto dokumenty:

  • životopis
  • odpovede na otázky :
  1. Čo podľa vás predstavuje Tabačka Kulturfabrik na kultúrnej mapa Slovenska dnes a ako vidíte jej budúci vývoj ?

  2. Aká je vaša predstava o ideálnom spôsobe riadenia nezriaďovanej kultúrnej organizácie ?
  3. Ako si predstavujete udržateľnú stratégiu financovania nezriaďovanej kultúrnej organizácie a napĺňanie jej prevádzkových/investičných zdrojov ?
  • referencie (telefonický kontakt na 2 osoby)
  • ďalšie prílohy podľa vlastného uváženia (ukážky práce, projektov, vízií atď.)

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.11.2023 

 

Požiadavky na uchádzačov*ky

Pozícii vyhovujú uchádzači*ky so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

vysokoškolské III. stupňa

 

Vzdelanie v odbore

Manažment (kultúry), Kultúrne odbory, Sociálne, ekonomické vedy

 

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk – Aktívne slovom aj písmom (C1)

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

 

Ostatné znalosti

Google Workspace – Mierne pokročilý

Prax v oblasti manažmentu kultúry a vedenia tímu 3 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť strategického uvažovania, krátkodobého a dlhodobého plánovania
  • schopnosťou riadiť viacero zložitých projektov v prísnych termínoch
  • skúsenosť s vedením tímu alebo organizácie
  • schopnosť pracovať v kooperatívnom a kreatívnom prostredí
  • schopnosť sprostredkovať komplikované nápady tímu a partnerstvu
  • vynikajúce písomné, verbálne komunikačné a vyjednávacie zručnosti
  • schopnosť pracovať v rýchlom a dynamickom prostredí
  • schopnosť riešiť výzvy a krízové situácie
  • inšpiratívnosť a otvorenosť

 Sme otvorení aj uchádzačkám a uchádzačom, ktorí nespĺňajú všetky očakávané

požiadavky.

 

Ďalšie podklady k pracovnej pozícii:

Výročná správa 2022